משלוחים
- מרבית המשלוחים יתקבלו בבית הלקוח בין 3-5 ימי עסקים. (בזמני סייל ייתכנו עיכובים, 7-14 ימי עסקים)
- אם מדובר ברכישה מוקדמת (פרי אורדר), המשלוח יתקבל תוך 3-5 ימי עסקים רק החל מתאריך ההפצה שלו (תאריך ההפצה רשום בעמוד המוצר).
- בהזמנות מעל ל-399 ₪ השליחות מתבצעת בחינם ללא עלות נוספת.
- בהזמנות מתחת ל-399 ש״ח עלות המשלוח תהיה ₪20.
החלפות והחזרות
- ניתן לבקש החלפה באמצעות פניה בוואטסאפ או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה תוך 14 יום מקבלת הפריט.
- במקרה של החלפה, עלות המשלוח חזרה למפעל ועלות המשלוח של המוצר החדש לבית הלקוח תהיה בחינם עבור ההחלפה הראשונה. במידה ותהיה החלפה נוספת עלות המשלוח תהיה 30 ₪.
- החלפת המוצר תתאפשר רק כאשר הוא באריזתו המקורית ובמצבו המקורי.
- ניתן לבטל את ההזמנה באמצעות פניה בוואטסאפ או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה תוך 14 יום מקבלת הפריט.
- ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
- במקרה של ביטול עסקה, יש לשלוח אותו עם שליחות חוזרת שתתבצע בעזרתנו בעלות של 30 ₪.
- החזרת המוצר תעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
- לקבלת הזיכוי תוכלי לבחור בין שתי אופציות:
* קרדיט לאתר - סכום מלא ללא הגבלת זמן
* זיכוי לאשראי
מידע נוסף
- ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן. אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד ל-14 ימי עסקים במקומות המוזכרים לעיל.
- לא יבוצעו החזרות לפריטים שחוזרים ללא טיקט מחובר.
- החזר כספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לאמצעי התשלום שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.
- ניתן לבצע החלפה אחת בחינם.
- החברה מתחייבת לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוכנסה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך מקסימום 14 ימי עסקים.
- החברה אינה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה.
- משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה.
- לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.
"ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"