משלוחים והזמנות
המשלוח יגיע אליך תוך 3-8 מי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. יש לשים לב אם צויין זמן אספקה אחר בעמוד המוצר.
*במהלך סיילים זמני האספקה עשויים להתארך בין 7-14 ימי עסקים.
כן, לאחר משלוח ההזמנה תקבלי קישור למעקב אחרי המשלוח.
קודם כל מצטערים על אי הנוחות! בבקשה שלחי מייל לשירות הלקוחות שלנו בצירוף מספר הזמנה ותמונה של הפריט הפגום/ הפריט שהגיע בטעות ונדאג שיטפלו בך בהקדם.
ניתן לבטל / לשנות את ההזמנה כל עוד היא לא נאספה ע״י חברת השליחויות. יש לשלוח מייל לשירות הלקוחות שלנו בכתובת hello@slimz.co.il בצירוף מספר הזמנה והשירות המבוקש.
אם החבילה אבדה במהלך המשלוח נעשה הכל על מנת לסייע. אנחנו לא נהיה אחראים על חבילות אשר הוכחו כי הגיעו ליעדן. ברגע שההזמנה הגיעה ליעדה לא נוכל להיות אחראים על פריטים שאבדו או נגנבו.
החלפות והחזרות
- ניתן לבטל את ההזמנה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה תוך 14 יום מקבלת הפריט.
- ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה.
- במקרה של ביטול עסקה, יש לשלוח אותו עם שליחות חוזרת שתתבצע בעזרתנו בעלות של 30 ₪.
- החזרת המוצר תעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך קבלת המוצר.
- לקבלת הזיכוי תוכלי לבחור בין שתי אופציות:
* קרדיט לאתר - סכום מלא ללא הגבלת זמן
* זיכוי לאשראי
כן, אפשר להחליף מוצרים תוך 14 יום מיום הקבלה, בתנאי שהם במצבם המקורי ובאריזתם המקורית.
עלות המשלוח חזרה למפעל ועלות המשלוח של המוצר החדש לבית הלקוח תהיה בחינם עבור ההחלפה הראשונה. במידה ותהיה החלפה נוספת עלות המשלוח תהיה 30 ₪.
ברגע שנקבל את הפריטים חזרה אלינו, נבחן ונאשר את הבקשה.
הזיכוי יטופל עד 14 ימי עסקים. תקבלי התראה עם ביצוע הזיכוי למייל שדרכו ביצעת את ההזמנה. ייתכן, כי מרגע ביצוע הזיכוי מצידנו לחשבון הבנק שלך יקח מספר ימים נוספים עד שתראי את ההחזר בחשבונך.
מידות
אנחנו ממליצים להשתמש במדריך המידות האינטראקטיבי שנמצא בעמוד המוצרים על מנת לקבל את האפקט המקסימלי. תוכלי להגיע אליו על ידי לחיצה על הכפתור Find My Size.
בנוסף, בכל דף מוצר מפורטים גם הפרטים של הדוגמניות והמידות שהן לובשות.
רות לרוב לובשת מידה XXS-XS, תלוי בפריט עצמו. אם יש לך התלבטות, את מוזמנת לשלוח לנו אימייל או הודעה באינסטגרם ואנחנו נשמח לעזור לך.
בטח אנחנו נשמח לעזור! תוכלי למצוא מידע על הגזרות, טבלת מידות ונתוני הדוגמניות בעמוד המוצר. אם את צריכה עזרה נוספת אנא שלחי וואטסאפ למספר 055-9674677 .
תשלומים
יכולות להיות לזה כמה סיבות:
* יתכן כי כרטיס האשראי שלך פג תוקף.
* יתכן כי עברת את סכום מסגרת האשראי שלך. אנא צרי קשר עם הבנק שלך.
אנו מקבלים את כל סוגי כרטיסי האשראי בארץ מלבד דיינרס. בנוסף, אנחנו מקבלים תשלומים באפל פיי, גוגל פיי וביט.
איך לדאוג למוצרים
נא לעיין בהוראות הכביסה והטיפול שמופיעות בעמוד של כל מוצר תחת הלשונית CARE GUIDE או בגלויה שקיבלתם עם המוצר.
באופן כללי, אנחנו ממליצים לכבד את הבד של SLIMZ בכביסה ידנית במים קרים בלבד על מנת לשמור עליו לאורך טווח.
SLIMZIT LIST
בכל זמן שתרצי תוכלי לבטל רישום באמצעות לחיצה על הקישור UNSUBSCRIBE בסוף של כל אימייל.